اکانت مرکزی > پشتیبانی

پشتیبانی:
در صورتی که در خصوص بازی سوال یا مشکلی برای شما وجود داشته باشد می توانید مورد خودتان را از طریق این بخش به واحد پشتیبانی اعلام نمایید تا راهنمایی شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص واحد پشتیبانی اعم از (ساعت کار، نوع سوالات و . . .) می توانید به بخش "سوالم را کجا مطرح کنم" در راهنمای بازی مراجعه نمایید. 
 

(۲) در این بخش نام سروری که سوال شما مربوط به آن است و یا اینکه مشکلی در آن برای شما وجود دارد، را انتخاب نمایید.

(۳) شما باید برای سوالات خود یک موضوع انتخاب نمایید. موضوعات موجود به شرح زیر است:
  • شارژ حساب و خرید سکه
  • مشکل در بازی
  • انتقاد و پیشنهاد
  • راهنمای بازی
  • مولتی اکانت
(۴) یک عنوان برای سوال خود انتخاب نمایید و سعی کنید عنوان انتخابی ، مرتبط با سوال شما باشد.

(۵) در این بخش متن سوال یا مشکل خودتان را به صورت واضح و کامل مطرح نمایید و پس از آن گزینه "ثبت" را انتخاب کنید تا سوال شما ارسال شود.

(۱) پس از اینکه سوال خودتان را به پشتیبانی ارسال کردید می توانید سوال خودتان را در بخش "فهرست تیکت ها" مشاهده نمایید و برای نمایش جزییات بیشتر برروی عنوان هر موضوع کلیک کنید.